20 Eylül 2010 Pazartesi

Hors-d'œuvre :)

Eveett..Blog'uma bugün yaptığım güzel bir keşfi yazarak başlıyorum...

Bu keşif bir yer, ne denli meşhur veya değil bilemiyorum ama Aksaray'da güzel kebapçıların olduğunu daha önce duymuş olmama rağmen bir türlü gitmeye fırsat bulamamıştık. Gittiğimiz kebapçının adı Doyum Ciğer ve Kebap Salonu. Kendine özgü salaş ve güneyi hatırlatan bir havası var. Amaaa...söz yiyeceklere gelince nereden başlayacağımı bilemiyorum! Basit mercimek çorbasından tutun da, sulu ezmesi, ayranı, adanası, patlıcan kebabı, tavuk şiş, ciğeri ve ve ve künefesi, hepsi ama hepsi tek kelimeyle harika..Ne yalan söyleyeyim böylesini en son geçen sene Antep'e gittiğimde bile yememiştim diyebilirim!..

Yani uzun lafın kısası, tadı damağımda kaldı ve tekrar gideceğim günü şimdiden iple çekiyorum. Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim, evet saydığım onca yemeği eşim ve ben bir de 5 yaşındaki oğlumuz (ki o da ne yediyse) silip süpürdü! Ve böyle bi ziyafetin sonunda 50tl kadar cüzi bir hesap ödedik. Ağzı sulananlar için yerleri Sofular Mahallesi Ragıp Bey Sokak'da..

Demişken, blog'um tüm izleyenlerime (yani gelecekteki :)) ve bana hayırlı olsun diliyorum :)

Yakında, merak edenler için yeni aldığımız Jane Sonic marka puset görüşlerim ve başka faydalı ve değişik bulacağınızı umduğum konularla burada olacağım. Hoşça kalın! :)

2 yorum:

  1. fülüttünüme hayırlı uğurlu bloglar, dur ben de gaza gelirim belki şimdi :)))))))

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun mestancim,merakla takip edicem :)

    YanıtlaSil

 
Blog Template by Delicious Design Studio