30 Ekim 2010 Cumartesi

YINE GEÇ KALDIM...

Birkaç yazı öncesi burada Homeopatik Diyetim başlığı altında paylaştığım, okuduğum Dr.Simeons'un "Pounds and Inches" kitabı üzerine Amerika'dan homeopatik formunu bulup getirttiğim hCG içeren spreyi birileri benden önce (ve benim düşündüğüm gibi) damla formunda getirtmiş. Böylece, ne zaman Türkiye'de olmayan bir şey keşfetsem daha uygulamasına geçemeden başkaları tarafından uygulanan fikirlerime bir yenisi daha katılmış oldu, hayırlı olsun!




Yalnız bu diyet gayet bilimsel -denenmiş-sonuç alınmış- olmakla beraber, bünyesinde bazı incelikleri barındırıyor. Örneğin kalori alımının günde 500'e düşürülmesi ve bazı sebeplerden deodorant, krem gibi kozmetiğin dahi kullanılmaması gibi. HCG ne de olsa bir tür hormon, bileniniz vardır gebelik döneminde kendiliğinden artan ve düşüğü önleyen bir hormon. Benim aldığım ve burada da satışa başlanan türü homeopatik , dolayısıyla içinde sadece eser miktarda hCG mevcut. Bütün bunlardan bu Türk sitesinde bahsedilmiyor tahmin edebileceğiniz gibi..Dolayısıyla bilemiyorum bu şekliyle sonuç alınabilir mi veya bir yan etkiyle karşılaşılabilir mi..


Spreyim hala dursa da, bu diyeti tekrarlama niyetinde değilim, çünkü çok daha güzel ve zevkli bir metot keşfettim: Herbalife! Eminim duymuşsunuzdur ya da kullananı biliyorsunuzdur, ama bizzat kullanmadığınızdan da eminim çünkü hala yeterince yaygın değil ama inanıyorum ki önümüzdeki senelerde özellikle kilo kontrolü açısından ön plana çıkacak. Ben ürünleri kullanmaya yakında başlıyorum ve sonuçlarını buradan paylaşacağıma emin olabilirsiniz.


Herbalife ürünlerini merak edenler kittamamma@gmail.com adresime mesaj atabilirler.


Sağlıklı günler dilerim..









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Blog Template by Delicious Design Studio